7.10.2008

almost 2 month


Almost 2month I’ve been traveling out of Japan. Visited my friend in SF. Traveled to Cortes Island near Vancouver BC.
Staying at my favorite friends house in Canada.

Crazy thought, wondering, play so much. Bit work…

Big thing for me is a making book.

I had few meetings with my publisher..

So, now time to move back to Canada.

Moving again !!!

今までかなわないと思っていた夢にチャレンジすることにしました。
なぜ,かなわたいと思っていたのかはあまりにも自分がなりたいものだったからかもしれません。

絵をずっと描くことを生業にしてきましたが,絵本を作る勇気はなかったのですよー。



出版社の人に言われました。今年、本を描き終わったとしても
それが店頭に並ぶのは早くて2年後!!

見つかったのはバンクーバーの出版社なのでカナダに引っ越してこなければなりません。

さて,英語もへたくそなのに無事本は出せるのでしょうか。

すっごいチャレンジなのです。

お楽しみ。

No comments: